“What’s wrong with me?”

Mørke tider og tårer hører tydeligvis sammen. Mørke tider er vanskelige tider. Så vanskelig at jeg sjeldent klarer å sette ord på det. Jeg skjønner jo ikke hva som er vanskelig, men jeg skjønner og føler at noe er feil. Hvis jeg føler noe, da. Kanskje det er feilen? At jeg ikke føler? Jeg vet at jeg ikke er den eneste som har det sånn. 

Før jeg sluttet på skolen var det stress med skole rundt disse tider. Lærerne setter alt de kommer over til siste slutt, de sprer ikke oppgaver utover året. Det er jo fordi karakterene skal settes nå, men kjære, kjære lærere. DERE MÅ FORSTÅ AT VI TRENGER PUSTEROM. 
Daglig blir jeg kontaktet av fortvilte tenåringer som ikke aner hvor de skal gjøre av seg, de er så slitne at de ikke orker å stå opp om morgenen. Det er åpenbart at skolen har gjort noe feil når elever ikke lenger gleder seg til skolen, men heller vil ligge hjemme i sengen sin og se på serier, og i verste fall dø. Tro det eller ei, det er ikke å overdrive.

Juletider skal være så fint og flott alltid. Mange hater julen. Jeg hater julen. Det var koselig da jeg var liten, nå er det bare stress. Jeg hater bortskjemte barn som griner seg til en iPhone i julegave, og jeg hater de sure meggene som dytter og knuffer i butikkene for å bli ferdig med julehandelen. Naboen min på snart 90 er søt, da. Han tar sykkelen midt på vinteren og sykler seg en tur. I dag var jeg og pappa på leteaksjon, men vi fant han aldri. Han kom hjem i god behold, så det gikk bra. Men det er ikke poenget. 

Jeg tror ikke denne teksten faktisk har et poeng, jeg må bare få tømt meg litt. Jeg er så sliten, det går rundt og alle maser. Håper dere slutter å mase snart. Eller lar meg mase litt på dere istedet. Det hadde vært kult om verden kunne ta en pause av og til, bare for å stoppe opp og se hva som foregår. Ta godt vare på hverandre i julen, og stress ned.

Takk for at du tok deg tid til å lese

1 kommentar
    1. Kom til Furuknappen og stress ned og kose deg med alt som er?du kan få sitte i armkroken min bar sitte og sitte..eller vi kan gå tur i fin natur, hva du vil?jeg vil bare at du har det bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg