Fordi du tror du kjenner meg

Jeg håper du vet at favorittretten min er pasta carbonara, at jeg har tatovert en setning fra sangen Everlong på armen og at jeg er sykt lat. Jeg håper du vet at ingenting slår sjokolademelk og at jeg har brukt mange tusen kroner på habbo-kort gjennom årene. Jeg håper du vet at jeg tar bilder med et Canon-kamera, at kjæresten min heter Viljar og at bestevennen min er en hund som lyder under navnet Jackson. Håper også du vet at jeg ikke heter Jackson til etternavn, og at jeg har to dritkule brødre. Ikke glem delen der jeg mistet en fantastisk person til kreft dagen før bursdagen min i sommer. 

Hvis du ikke vet dette, eller noe som helst annet om meg, gir det deg ingen rett til å dømme. Det du har sett på bloggen min er relativt lite av livet mitt. Det du har hørt fra andre stemmer antagelig ikke. Du kan verken fortelle meg hvem jeg er, hva jeg skal gjøre eller hvordan livet mitt henger sammen. Du kan ikke uttale deg om hvor oppmerksomhetssyk jeg er når du er innom min blogg og slenger dritt for at jeg skal se deg. Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal mene, skrive om eller hvem som er mine venner. Så enkelt er det! 

Og istedet for å henge ut folk, spre rykter og kommentere dritt; redd kattunger ned fra trær eller se en film. Det er mye bedre å bli sett på en positiv måte, enn å bli sett fordi du er usikker på deg selv og prøver å dytte andre ned. 

 

13 kommentarer
    1. Åååh! Ingrid, du er så awesome! Forresten er dine favoritter akkurat det samme som dine! spiste carbonara og drakk sjokolademelk til frokost! Men stå på, ikke la den bryte deg ned!💗

    2. stå på ingrid! du er en av de tøffeste bloggerne jeg vet om. jeg kjenner deg kanskje ikke, men bein i nesa er jeg rimelig sikker på at du har! 🙂

    3. Du er så utrolig herlig! Kommenterer sjeldent blogger, men følte at jeg måtte gjøre det nå etter så mye motstand du har fått i det siste. Du skriver så utrolig bra, er så reflektert og god at jeg kjenner jeg blir litt stolt av deg :’) Stå på Ingrid, du er fantastisk!

    4. Ingrid❤ Jeg digger deg! Du er utrolig tøff og jeg bare eeelsker bloggen din!! Ikke bry deg om haters, de er ikke verdt det…❤❤

    5. Kjære Ingrid. Jeg oppdaget ikke bloggen din før bare noen få dager siden, og jeg må si at jeg er veldig imponert over deg. Jeg er imponert over hvor godt du kjemper, og tørr å være deg selv 110%. Jeg har selv hatt kreft, og vet hvor slitsomt både fysisk og psykisk det er. Jeg støtter deg for at du gjekk av som admin på ”av jenter for jenter”, for du forkjener ikke hat. Jeg ser virkelig opp til deg, og ikke stopp å vær Ingrid Jackson, for Ingrid Jackson er sterk og tørr å være akuratt den hun er.

    6. Hei, har lest litt på bloggen din. Og må si jeg syns du virker som ei tøff jente med bein i nesa.
      Hilsen Åse

    7. Hallo, vakre lille skapning. Jeg har kjent til bloggen din en god stund, men har ikke vært innom så alt for mange ganger. Men uansett hvor ofte eller sjeldent jeg titter innom, så slår du nærmest pusten ut av meg. Du er så utrolig vakker, og det man får se av personligheten din som du legger i ordene dine her, er virkelig helt utrolig. Det er vidunderlig å se hvor sterk du er, selv etter det du har vært igjennom. Selvfølgelig har du jo opp og nedturer, men vi begge vet godt at man ikke er svak om det å alltid bære et smil blir for vanskelig. Og det er inspirerende å se hvor flink du er bak kameraet. Får lyst til å ut å ta bilder hver gang jeg er her inne, men åh. Instillinger.. Uansett, jeg håper virkelig at du får et fantastisk år, og at du og Viljar har enda et herlig år sammen.

    8. Du er et herligt menneske, Ingrid!❤️ Med masse talent i fotografering!! Digger deg❤️❤️ Stå på videre!

    9. Veldig bra skrevet, Ingrid. Og folk har ikke en skitt med å skulle dømme uansett, men enda dummere blir det når folk kommer frivillig inn på en blogg bare for å dømme nord og ned. Pa-te-tisk, er det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg