Kjære kjæreste

Jeg vet at du hater sånne kleine ting, jeg vet at du hater at jeg skriver om deg på internettet, og jeg vet at du syns det er dritkleint med klissete innlegg. Jeg skal ikke drite deg helt ut, bare bittelitt! 

2014 er snart over, og jeg vil bare si takk for at du har holdt ut med meg i snart et år. Det er faktisk ganske utrolig. Hadde aldri trodd at jeg skulle møte den gutten foreldrene mine likte nesten like mye som meg, og heller ikke at noen kunne være så god som du. Alle har så klart opp- og nedturer, men med deg er det virkelig verdt det. Jeg gleder meg masse til et nytt år med deg. Mest av alt vil jeg si takk for alle gangene du har laget sjokolademelk til meg og latt meg varme meg på magen din. 

– Din Lillen 

4 kommentarer
    1. Hei. Dette kom som en overraskelse! Jeg ville bare svare deg her med en gang jeg hahaha! Takk selv for et år jeg aldri glemmer. Med kreft, frekke unger på nettet og slit og strev har det jo ikke vært et enkelt år på noen som helst måte, men vi fikk det til å funke. Takk for at jeg får lov til å lage sjokomelk til deg. Takk for alt du har lært meg. Og til slutt; takk for at jeg får elske deg, det er så utrolig mye flottere enn du aner. Jeg gleder meg til et nytt år med mer sjokomelk, flere sene kvelder, noen tårer, forhåpentligvis mer latter, og mer kjærlighet. Jeg elsker deg.

    2. dere har det man virkelig kan kalle ekte kjærlighet. å dere er som to dråper vann. om hand i hanske. og dere er tvilling sjeler. å det er ikke ofte man finner den. unner dere et godt nytt år med blanke ark og masse kjærlighet.
      unner dere alt godt her i livet og mer enn det 🙂

    3. Så utrolig søtt! Håper dere alltid finner den gnisten i hverandre! Jeg Ønsker dere begge et godt nyttår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg