Kjære hverdagshelter

Jeg vil si takk. Jeg vil si takk til alle de gretne bussjåførene; jeg forstår at dere er gretne når folk spytter snus i bussen deres, og dere er slitne etter kaklete damer. Jeg vil si takk til alle de blide bussjåførene også, dere gjør dagene bedre.
Takk til deg i kassa på Kiwi for at du gidder å slå inn varene mine slik at jeg ikke sulter ihjel. Takk til vaskedamene på skolen som smiler til meg når jeg sniker meg inn på skolen litt for tidlig på morgenen. 

Takk til lærerne mine som tilrettelegger og underviser etter beste evne. Takk til sutrekoppene på Facebook for at dere lager statuser som plager vettet ut av alle; men som vi likevel ikke vil være foruten. Takk til rånerne som viser at samhold er mer enn bingokvelder for gamle damer; og takk til dere damer som spiller bingo.
Takk til alle mødre og fedre som ikke ber ungene deres om å flytte ut så fort de fyller 18, og takk til dere 18åringer som allerede er så lei av mamma og pappa at dere har flytta ut. 

Takk til deg som alltid står i hjørnet alene, jeg vil gjerne bli kjent med deg. Takk til deg som snakker bak ryggen min, du viser meg hvordan jeg ikke vil være. Takk til alle mine kjære venner som holder ut med mine opp- og nedturer, og takk til alle som en gang var mine beste venner- dere har lært meg mye.
Takk til det musikalske geniet og det kunstneriske talentet ingen ser. Takk til deg som alltid får oppmerksomhet, og du som alltid ler høyest- selv om du har en dårlig dag. Du er modig. 

Takk til avisbudet som leverer aviser til gretne gubber, og takk til lastebilsjåfører som må kjøre mil etter mil for å levere hva enn dere leverer. Takk til bøndene som melker kuer og knerter kyllinger. Takk til leger og sykepleiere for at dere gjør en modig jobb og redder liv. Takk til deg som sender et smil til alle du møter- du har reddet meg mange ganger. Takk til den søte gamle damen som bruker ti minutter over gangfeltet, du har reddet mange billister fra fartsbøter. 

 

Tusen takk for at du er du! 

2 kommentarer
    1. Åh, jeg elsker dette innlegget! Har lest det såå mange ganger, du er så flink til å skrive, dette burde alle lese, får deg virkelig i godt humør! Håper du får en fin kveld!
      Hadde satt stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg