Rosablogger for en dag – (Party-dresses)

Hei bloggen! (Haha.) 

Tenkte jeg skulle vise frem noen fine kjoler jeg fant på Nelly.com, som sikkert passer helt supert til julebord og andre julesammenkomster.  


Denne søte champagne-fargede dressen finner du her. Og den andre (de er veldig like, men såå fine da!) finner du her.


Denne fine (passer sikkert til ball!!) finner du her. Og denne stilige med litt kløft (passer ikke til meg med andre ord) finner du her.


Herregud, hva hadde jeg ikke gjort for disse to. Denne finner du her, og den grønne her


Jeg vet ikke helt hva jeg synes om denne type kjole, den er i hvert fall fin på bilder! Hvis du tør å prøve den, så finnes den i tre farger, og du finner den her. 
 

Her er en link direkte til alle festkjolene! Om rundt 30 minutter er det sneak-peak på Black Friday. Håper dere har en super uke alle sammen, og at dere likte det lille utvalget jeg fant frem!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg