MAMMA

Noen ganger vet jeg at du føler at du ikke strekker til. Du tar vare på en familie på fire, og glemmer helt deg selv. Men jeg ser deg. Vi ser deg. Jeg har hatt en mann i livet mitt som har vært så gavmild og alltid satt andre før seg selv, og akkurat der er du like god. Du setter alle før deg selv du, mamma. Så jeg vil si takk.

Takk for at du har lært meg forskjell på og/å, for at du har lært meg å være kreativ, for at du får meg til å tenke over hvor fin himmelen er på vinterkvelder, og for at du kommer med tjukksnipp og melk til meg om morgenen. Takk for at du hører på drømmene mine, hører på kjeftinga mi når vi spiller radiobingo og for at du lukter mamma. For at jeg ser på verden med enda nysgjerrige øyne, enda de burde vært slitne.

Jeg ville aldri hatt det motet jeg har i dag uten deg, aldri vært her jeg er i dag, og jeg hadde ikke hatt evnen til å skrive dette. Tusen takk for at jeg får lov til å være datteren din ❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg