Ting jeg har lært i 2019

  1. Når du har lest ut en bok, så vet du hvordan den ender. Selv om det er fint å åpne den av og til for å minne deg på hvordan den var, så er slutten allerede skrevet, den kan ikke skrives om.
  2. Det er ikke alle mennesker som har gode intensjoner, det er lov å gi slipp på noen som kun er der for fest, og aldri ellers gjør noe for å pleie vennskapet. Ja, det er kjipt å la venner gå, men noen ganger er det absolutt nødvendig.
  3. Besøk besteforeldrene dine så ofte du bare kan!!!! De begynner å bli gamle, og selv om de forteller deg den samme historien hundre ganger, så er betyr det alt i verden at du er der.
  4. Når noen sier unnskyld og gjør samme “feilen” tusen ganger, respekterer de deg ikke. Da er det faktisk på tide å gå. Ingen fortjener endeløst med sjanser.
  5. Lykken i ditt liv avhenger kun av deg selv. For min del er dette ganske nytt, men jeg har funnet ut at jeg er absolutt en bedre versjon av meg selv uten en kjæreste i livet. Før var det noe jeg trodde jeg trengte. Men jeg gjør ikke det. Kanskje jeg har møtt feil folk, kanskje fordi jeg ikke fungerer i forhold, det kan være så mangt. Men jeg har lært å være glad i meg selv, og aldri igjen skal jeg la noen stå i veien for det. Og uansett hvor vanskelig det føles å stå alene, så er gresset grønnere når du får lov til å vanne det i fred under dine egne føtter og ingen får ødelegge for deg.
36 kommentarer

Siste innlegg