Jeg skal gi deg oppmerksomhet, for det er det du vil ha

“Håper du skjønner at broren din blir mobbet for dette innlegget,” stod det i innboksen på bloggen min i dag. Selvfølgelig en anonym kommentar, ettersom folk er altfor feige til å si sånn med navn i fare for å få folk etter seg. Jeg skrev jo et innlegg om at broren min har dysleksi, og kjære anonyme tintang, jeg vet vel bedre enn deg hva som blir sagt om broren min, og hvordan han har det. Du derimot, kan ikke ha det så veldig bra med deg selv, og jeg håper du får hjelp. Han har forresten blitt en av Norges best likte gutter født i 1999, og har hundrevis av jenter etter seg! Gjetter du er sjalu, det ville jeg vært også.

Nå lager jeg et helt innlegg til deg, fordi jeg vet at du vil ha oppmerksomhet. Vær så god, masse oppmerksomhet! Håper du er fornøyd nå, det er åpenbart at du trenger hjelp med deg selv når du sitter og slenger dritt til folk og om folk på internett. Tar meg veldig sjeldent tid til å skrive innlegg og bruke energi på folk som deg, men siden du skriker etter hjelp, så håper jeg dette var til hjelp. Har laget et innlegg om hjelpetelefoner til diverse steder før, du finner det her. Ha en fin kveld 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg