Hvorfor var du alltid for opptatt til å se meg? Hvorfor hørte du aldri? Hvorfor ønsket du ikke å forstå? Hvorfor måtte jeg nesten dø for oppmerksomheten din, og selv da var jeg ikke verdt den? Hvorfor gjorde jeg aldri noe bra? Hvorfor holdt du meg på vent så lenge? Hvorfor var det ikke nok å se meg prøve? Hvorfor kunne du ikke feile og lykkes sammen med meg? Hvorfor var det ikke nok at jeg prøvde? Hvorfor var jeg ikke nok?
Hvorfor var jeg aldri nok?
FOTOSERIE: You just smiled and told them “Trouble”
Kjære kjæreste
Jeg vet at du hater sånne kleine ting, jeg vet at du hater at jeg skriver om deg på internettet, og jeg vet at du syns det er dritkleint med klissete innlegg. Jeg skal ikke drite deg helt ut, bare bittelitt!
2014 er snart over, og jeg vil bare si takk for at du har holdt ut med meg i snart et år. Det er faktisk ganske utrolig. Hadde aldri trodd at jeg skulle møte den gutten foreldrene mine likte nesten like mye som meg, og heller ikke at noen kunne være så god som du. Alle har så klart opp- og nedturer, men med deg er det virkelig verdt det. Jeg gleder meg masse til et nytt år med deg. Mest av alt vil jeg si takk for alle gangene du har laget sjokolademelk til meg og latt meg varme meg på magen din.
– Din Lillen
Fordi du tror du kjenner meg
Jeg håper du vet at favorittretten min er pasta carbonara, at jeg har tatovert en setning fra sangen Everlong på armen og at jeg er sykt lat. Jeg håper du vet at ingenting slår sjokolademelk og at jeg har brukt mange tusen kroner på habbo-kort gjennom årene. Jeg håper du vet at jeg tar bilder med et Canon-kamera, at kjæresten min heter Viljar og at bestevennen min er en hund som lyder under navnet Jackson. Håper også du vet at jeg ikke heter Jackson til etternavn, og at jeg har to dritkule brødre. Ikke glem delen der jeg mistet en fantastisk person til kreft dagen før bursdagen min i sommer.
Hvis du ikke vet dette, eller noe som helst annet om meg, gir det deg ingen rett til å dømme. Det du har sett på bloggen min er relativt lite av livet mitt. Det du har hørt fra andre stemmer antagelig ikke. Du kan verken fortelle meg hvem jeg er, hva jeg skal gjøre eller hvordan livet mitt henger sammen. Du kan ikke uttale deg om hvor oppmerksomhetssyk jeg er når du er innom min blogg og slenger dritt for at jeg skal se deg. Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal mene, skrive om eller hvem som er mine venner. Så enkelt er det!
Og istedet for å henge ut folk, spre rykter og kommentere dritt; redd kattunger ned fra trær eller se en film. Det er mye bedre å bli sett på en positiv måte, enn å bli sett fordi du er usikker på deg selv og prøver å dytte andre ned.
Jeg er en Gud
Jeg fikk en veldig morsom kommentar i går. Den lyder slik: “Dette blir for dumt. Slutt å se på deg selv som en Gud.” Og jeg vil jo selvfølgelig svare vedkommende, jeg mener, Gud ville gjort det, så hvorfor ikke.
Det har seg sånn, at dette er min blogg med mine meninger. Det betyr ikke at du trenger å like det jeg skriver. Det er faktisk helt valgfritt å lese det også. Skjønner ikke hvorfor du dro Gud inn i dette, han har vel ikke gjort deg noe? Jeg tar meg selv ganske uhøytidelig, og selv om du og jeg ikke har like meninger er det ganske stygt og lite gudommelig av deg å slenge dritt på andres nettsteder. Gud anbefaler nok at du får en ny hobby. Min er å blogge, du burde prøve det en dag.
Jeg beklager at du oppfatter meg som en Gud, det er ikke meningen, jeg er egentlig en ganske alminnelig jente på 18 år med egne meninger.
Klem Ingrid
FOTOSERIE: Til deg uten julestemning
Jeg vet ikke med deg, men jeg får julestemning av slike bilder, så i dag var jeg ute på en liten fotosafari. Det er så fint og lyst ute om dagen, så her er en aldri så liten bildespesial til deg for at du også skal komme i riktig julehumør!
Takk for at jeg fikk være meg
Ting som depresjon, selvskading og kreft er fremdeles tabu å prate om. Når jeg først gjorde det fikk jeg så mye oppmerksomhet at folk begynte å hate på meg for det. Jeg har problemer, akkurat som deg, men jeg valgte å gi de problemene et ansikt. Det er ikke farlig å prate om ting, og det er hjelp å få. Alle har problemer, store eller små. (Det rimte.)
Det er viktig å gi håp til andre. Hvis du kan, gjør det. Noen små ord kan forandre liv. Jeg er så glad for at jeg fikk være krigeren deres. For at jeg fikk lov til å bli meg.
Tusen takk
De VERSTE trendene gjennom 2014!
Nr.1: Menn med uggs. Uggs generelt er ikke så veldig pent, men det her tar virkelig kaka!
Nr.2: Jentene som har fått det for seg at det ser bra ut å gå med XU2-tightsen UTENFOR treningsrommet, gjerne en uke i strekk. Neineinei! Og nr. 3; den nyeste trenden om at det er kult å farge håret under armene i en eller annen crazyfarge. Kult nok at du har hår der, det er lov! Men dette er vel ikke veldig pent?
Nr.4: Øyenbrynstrenden. Det er ikke lenger “in” å ha hår der, så folk tatoverer enten over eller tegner på slik at de går heeelt opp i panna. Ikke veldig pent.
Nr.5: Twerking. 2014 er “the year of the butt!” – sikkert på grunn av Miley Cyrus som gjorde twerking til en stor greie. Aldri har det vært så mye fokus på verken rumpe eller twerking. Sært.
Nr.6: BAE! Det er det mest irrierende ordet som har gjentatt seg i år. Det skal liksom bety “before anyone else” og/eller være en forkortelse for “babe.” Skrudd verden.
Nr.7: Noen har fått det for seg at det er dritkult å kødde med ebola. DET ER DET IKKE. Akkurat som med kreft og andre drittsykdommer, det er ikke kult å kødde med.
Nr.8: Jentene med kakseklær og skog i bakgrunnen på profilbildene sine. Kleint.
9. 5:2-dietten. Og dietter generelt. Jævlig dust, og det gjør ikke kroppspresset noe bedre.
Nr.10: Selfie! Alle elsker å ta selfies. Nesten alle, i hvert fall… Det er jo en teit trend når vi tar bilder av oss selv hvor enn vi er og hva enn vi gjør, men jeg skal innrømme at jeg er bitt av basillen selv!
Hva syns du er den verste trenden gjennom 2014?
//bilder hentet fra google. Trender er inspirert av Av jenter for jenter (facebookgruppe)







































